FAQ

FAQ

1. Apa yang biasa menyebabkan transaksi gagal ?

Transaksi gagal disebabkan hal-hal berikut:
· Prepaid Handphone anda habis.
· Modal credit anda habis.
· Password anda sedang diblock
· Password anda salah.
· Kode produk salah.
· No. Tujuan tidak benar.
· Operator telefon atau operator sedang ada gangguan.
· Kesalahan menaip format sms dalam mengirimkan sms ke no center.
· Kesalahan dalam mengirimkan ke no center.

2. Berapa lama Account Agen/Dealer baru akan aktif setelah melakukan deposit ?

Account baru akan aktif kurang lebih 30 minit dengan catatan internet banking tidak sedang mengalami gangguan. Akan ada transaksi sms dari server easy reload.

3. Apakah Agen dapat mendaftarkan agen baru ?
Agen tidak boleh mendaftarkan agen baru. Dengan mengupgrade ke MASTER AGEN baru la agen dapat mendaftarkan agen baru. Yuran pendaftaran agen, MASTER AGEN yang tentukan. Komisyen yang MASTER AGEN dapat ialah 100% daripada yuran tersebut.

5. Dalam 24 jam apakah saya dapat melakukan pembelian prepaid lebih sekali dengan nilai dan kepada no hp yang sama?

Tidak boleh. Ini kerana system akan block, dikuatiri masuk 2x dengan nilai dan no hp yang sama.


6. Berapa lama deposit modal credit akan ditambahkan, jika sudah melakukan pembayaran bank in ?

Jika tidak ada gangguan internet banking deposit anda akan ditambah kurang lebih 15 -60 minit dan akan menerima konfirmasi jika deposit sudah ditambahkan.

1 comment:

  1. boleh tak nak tukar no fon yang kite guen kan?, sebab no lame dah ihilang.

    ReplyDelete